Alla har vi brister!

Men frågan är om alla har bristningar?

Ju mer jag går ner i vikt ju mer syns mina bristningar tycker jag =(

Dom har visserligen blivit ljusare. Men det är galet så mycket bristningar jag har. Nu märker jag också hur min mage börjar bli degigare, mer lös i huden o hängig. Men det är väl inget ont som inte för nåt gott med sig.
Egentligen bryr jag mig inte, inte så länge jag inte står naken framför spegeln och ser eländet.

Freja är dock värd varenda bristning jag har! Där råder det ingen som helst tvekan!
Men lyckas jag gå ner alla mina överviktskilon och inte träna huden fastare så kommer jag ansöka om en operation, och får jag inte den beviljad som kommer jag ta ett lån! Så är det bara! =)

Någon mer än jag som har bristningar efter graviditet? Kan ju erkänna att mina brisningar går hela bak mot ryggraden. Och över HELA magen! =/


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är trist att ens kropp skall förändras bara för att man väljer att skaffa barn. Klarade mig undan bristningar men har fått lite åderbråck på ena vaden. Fast det känns inte så jobbigt. Man ser det nu nästan aldrig. Hoppas dina bristningar ljusnar bort. Till sommaren med lite solbränna på så kanske de inte syns. Tycker det är häligt som du bjuder på dig själv har på bloggen. Är imponerad av dig. Kram Frida

2009-03-05 @ 10:33:10
Postat av: Marina

Ja du är ju definitivt inte ensam kan jag säga dig. Efter en 20 kilos viktuppgång i väntan på Benjamin så ser jag också ut som en zebra på magen. Magen är en lös degklump som man kan rulla ihop och lägga i byxorna haha =)Jag har även min hormonrand kvar plus att navelpiercingen sträcktes ut och det blev ful ärrvävnad med en liten extra knopp...mycket attraktivt. Dock så bleknade mycket av mina bristningar när jag solade solarium, så det är väl det tipset jag har att ge dig..det fungerar verkligen.

KRAMEN!

2009-03-05 @ 11:07:41
URL: http://familjenbergerpersson.blogg.se/
Postat av: Marre

Jag har några runt naveln och eftersom jag är brun på magen så ser inte de så fina ut, men jag bryr mig inte. Det finns fina minnen bakom dem.. :)

2009-03-06 @ 12:45:26
Postat av: Anonym

Det finns alternativa lösningar på problemet. Istället för en operation kanske laserbehandling skulle kunna vara något? Det ska tydligen hjälpa med den hängiga huden. Vad det gäller bristningar så kommer de alltid vara kvar med de kommer med åren blekna och du kommer troligtvis inte se dem lika tydligt. Har märk att om man solar så syns det ännu mindre, men det kanske bara gäller mig...

2010-10-19 @ 12:08:32
Postat av: Therese

det finns ett sätt att ta bort dem=O)

läs min blogg, jag har lyckats bra.

Undrar om jag får låna din bild??

Har ingen bra förebild på min egen mage och min såg ut som din från början??länkar gärna till din blogg om du vill?? svara i min blogg så fort du kan. kram

2011-02-20 @ 11:23:22
URL: http://iinova.styleblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0