WOW

Jag är så glad!!!
-2,9 kg visade vågen idag när jag var på viktväktarna!

Jag har nu uppnåt mina 10%
Det har tagit nästan ett år att gå ner dom kilona, men nu är dom borta, och jag är så stolt över mig själv!

Nytt delmål är uppsatt. Och det är att bli tvåsiffrig!
Det är säkert ingen nyhet för er att jag väger mkt, och ni har med all säkerhet räknat ut att jag väger tre siffrigt!

Men men, skit i det. Jag gör ju ngt åt det nu!

Och vet ni jag har räknat på återstående vikt som ska bort. Och om jag fortsätter som jag gör nu, så kommer jag nå min målvikt lagom till Frejas födelsedag nästa år.

Tänk om 1 år kan jag vara smal och smärt!!

Jag och Johan har pratat om det, och när jag har nått min målvikt så ska jag fortsätta gå på jämnviktsprogramet och lära mig hålla vikten. Sen när jag har hållt min vikt i ett år, give or take så ska vi börja syskonproduktionen!
Så vad säger ni, Frejas syskon kommer tidigast i maj 2012 ;)

Jag är SÅ stolt över mig själv. Och supermotiverad att fortsätta den här viktresan!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är SÅ duktig! Underbara du!

2009-06-01 @ 21:24:38
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: ullis

Du är SÅ duktig!!! Jätteimpad... Kram

2009-06-01 @ 21:44:31
URL: http://vildas-varld.blogspot.com
Postat av: Helle

Du är fantastisk! Men det vet du att jag tycker! :-)

Sitter annars och skrattar åt ordet "Syskonproduktion"!! Där har vi ett preventivmedel som heter duga ;-)

2009-06-01 @ 23:27:20
URL: http://helle.blogg.se/
Postat av: Cindy

Hej! Ramla in på din blogg via Sarahs. Gemensamm vän till oss båda. Har läst här ett tag. Håller själv på med en viktresa, tänkte bara för en gång skulle att jag skulle skriva en kommentar om vad jag tycker. Tycker du är grym och alltid lika positiv i dina inlägg. Klart att du kommer klara dina mål. Kämpa på!!! Mycket imponerad?! Vet du hur mycket 1 meter är??//Cindy

2009-06-03 @ 11:27:26
URL: http://cindyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0