Svar från mäklaren

Jaha, då ringde Johanna nyss med ett besked från säljarna!
Säljarna av lägenheten dom är intresserade av hade gått med på att skriva in i deras kontrakt att dom endast köper om dom får sålt sitt hus. Säljarna till den lägenheten hade då förhandlat till sig ett högre pris för detta avtal.

Nu vill säljarna av huset göra detsamma med oss.
Vi gav dom ett bud, dom får vad dom begärt, om vi skriver avtalet! Nu vill dom höja priset med 40 000 kr!
Alltså 2 410 000 kr vill dom ha!

Så jävla tramsigt!

Johan blev så klart förbannad. Och sa dom har haft hela helgen på sig att tänka, ja eller nej till vårt förslag, sen kommer dom på onsdagen och säger, okej med vi höger priset med 40 000 kr!
Johan säger: Dom får 2 390 000 kr, inte en krona mer. Och godtar dom inte det så lägger vi ner! Nu får det vara slut velat!

Jag förstår att säljarna vill ha ut så mkt som möjligt för sitt hus, men jag anser att det redan är ett högt pris på huset. Och är inte ett dugg intresserad av att betala mer för det!

Nu väntar jag bara på att banken ska svara. Men som vanligt så svarar inte hon när man ringer henne. Vilket är sjukt irriterande!

Nu sitter jag här och är allmänt irriterad!

Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

Åhh vad jobbigt! Hoppas att det löser sig... tramsigt av dom att hålla på... så onödigt.

Kram!

2009-06-10 @ 11:16:05
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: The shitkid

Så tråkigt och irriterande.....hoppas att det fixar sig iallafall! Kram!

2009-06-10 @ 11:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0