Listig

(X ) Jag har gjort graviditetstest
(X) Jag tänker innan jag gör saker (ja kanske inte alltid hihi)
(x) Jag är envis
(x) Jag går efter utseendet på killar ( ja till en viss del, måste ju kolla så att det finns innehåll också)
(x) Jag är emot mobbning
( ) Jag sover med lampan tänd
( ) Jag har suttit i fyllecell
(x) Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat
(x) Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg
(x) Jag betalade min moped / iPod / dator / TV själv
(x) Jag har tatuering/ar
(x) Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften (ja iaf det löftet om att jag aldrig mer ska ge ngr löften)
() Jag kan inte gå på toa när folk kan höra mig
( ) Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln
( ) Jag har sövts ner
(x) Jag är beroende av något (jupp KAFFE)
(X) Jag älskar mina föräldrar
(x ) Jag vill plastikoperera mig (jupp det ska lyftas och sträckas ut när barnafödandet är över)
(x) Jag är teknisk
( ) Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö
( ) Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover
( ) Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat
( ) Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna
( ) Jag är trotsig mot mina föräldrar
(x) Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful


Inom det senaste dygnet har jag:

(x) gråtit (jupp igår kväll när jag titade på film)
(x) städat
(x) duschat 
(x) varit arg
( ) varit ledsen
(x) varit glad
(x) kollat på tv
(x) suttit vid datorn
(x) ringt någon
(x) smsat någon


Kärlek:

( ) Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek
(x) Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år
(x) Jag är förlovad
(x) Jag tänker förlova mig
(x) Jag tänker gifta mig
(x) Jag säger/har sagt; jag älskar dig även om jag kanske inte menar det fullt ut


Hygien:

(x) Jag målar naglarna
( ) Jag har snusat/snusar
( ) Jag har rökt/röker
(x) Jag tränar (det händer haha)
(x) Jag biter på naglarna (tyvärr gör jag det när jag blir nervös eller stressad)
(x) Jag rakar mig under armarna
(x) Jag rakar benen

Jupp där var dagens sanning om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0