Jobba jobba jobba!

Snart ska jag bege mig till mitt jobb för en överlämning.
På fredag jobbar Ulrika sin sista dag som vikarierande konferensansvarig på Scandic Segevång.

Sen har konferensavdelningen stängt resten av sommaren och öppnar åter den 17 augusti då jag återvänder till min plats som konferensansvarig, efter 478 dagars ledighet!

Det ska faktiskt bli kul att börja jobba igen. Jag saknar mina kollegor, saknar mina arbetsuppgifter, och jag saknar faktiskt att gå hemifrån och komma hem igen efter en hård arbetsdag.

Låter kanske konstigt för många, men alla ens dagar ser likadana ut nu, ja förutom då att man aldrig vet vilket humör lilltjejen är på! Men fredagar får liksom inte samma tjusning när man är ledig som när man jobbar, och jag saknar det!

Freja kommer dessutom älska att gå på dagis, det är nu min fulla övertygelse!

Men, innan vi är där så ska jag vara ledig ytterligare 54 dagar =)


Kommentarer
Postat av: Skitungen

ohhh vad jag önskar att jag kunde vara lika positiv som du när det gäller att gå tillbaka till jobb...försöker hitta gnistan..visst vissa dagar är bättre än andra och det är ju 3 månader kvar innan det är dags så man hinner väl ändra sig förhoppningsvis =) Kram!

2009-06-23 @ 16:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0