Jag e SÅ kass...

.... jaha då var det onsdag! Var på vv i måndags förra veckan, denna veckan har jag inte kommit iväg.
Varför? Dåligt samvete! Har bara ätit massa skit den senaste veckan!
Tre dagars kalas för Freja och en massa kakor och tårta :/
Vad visar vågen? plus faktiskt, dock "bara" 1 kg.... men va fan!

Har inte tränat något heller! Det var ju tänkt att jag skulle köra utejympan på ribban måndagar och torsdagar. Men vem vill vara ute och jympa i det här jäkla skitvädret??

Sen har jag inte kommit för mig att kolla vilka pass som körs inomhus på de olika anläggningarna. Och även om det skulle finnas pass som föll mig i smaken så jobbar Johan till 1830 om kvällarna nu, så hur fan ska jag hinna komma iväg då?? *suck*

Sen har det varit mkt med mäklaren och städning av lägenheten!
Jag får väl ta nya tag nästa vecka istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0