Glad Midsommar!

Ja då var det midsommar!
Solen skiner ute så jag har lite svårt för att lösa ekvationen: smhi vs verkligheten!

Smhi visar nämligen regn och 15 grader. Men det är sol och minst 19 grader ute... hmm
En svårknäckt nöt den där!

Jag hoppas att smhi har fel fel fel, och att vädret fortsätter såhär, så att alla kan få en riktigt riktigt mysig midsommar

Vi har iaf planerat att vara ute i parken, grilla, spela kubb, dricka gott och umgås. Härligt härligt!

Jag ska snart gå till parken med Freja och plocka lite blommor och grönt och försöka mig på att binda en krans till lilltjejen!
Detta är hennes första midsommar som hon har behållning av ;) förra året var hon ju bara 3 veckor gammal!
Och dessutom sov hon mer eller mindre igenom hela dagen.

Även om pappa försökte få det att likna som om att hon däckat ;)

Ha en skön dag allesammans, titta inte för djupt i glasen.
Puss o kram



GLAD MIDSOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0