Fredag morgon!

Godmorgon gott folk!
Regnar det på er med?
Knepigt väder!
Förra året vid den här tiden var det sjukt varmt!!!!

Men men!
Kalas imorgon. Har fått planera om lite. Eftersom inte vädret är så stabilt som vi hade hoppats på så har vi fått ta till plan B. Alltså inget utekalas i Beijerspark med grillning och fika.
Det är tur att jag har världens bästa arbetsplats!

Lokalerna i föreningen där vi bor är uppbokade så vi hade ingenstans att ta vägen, och vi får inte plats med 40 pers i vår lägenhet. Däremot får vi plats på mitt jobb. Tur man jobbar på ett hotell =)

Perfekt är också att jag köper Kaffe, te, dricka till barnen, grädde och fruktsallad av jobb. Och själv tar vi med kladdkakorna, kanelbullarna och kakorna! Servetter och oss själva ;) hehe

Och så finns där barnstolar till alla barnen. Och så har vi ju Siggegrottan precis utanför där vi ska vara, så barnen kan leka =)

Jag ÄLSKAR verkligen min arbetsplats! Och det ska bli kul att visa alla mina vänner och släktingar var jag jobbar.

Nu håller jag iaf på att baka kladdkakor för fullt. Mamma tar med kanelbullarna! Min underbara mamma.

Ikväll är det party. Min vän, den nyexaminerade polisen, har examensfest ikväll!!!!
Det kommer bli en härlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0