EU-val!

Ja idag ska vi gå och rösta! Du med hoppas jag!
Även om man inte vet vad man ska rösta på, så tycker jag att man ska gå dit och lämna blankt.
För om man bor i ett land som Sverige där man har rättigheten att få rösta, att få välja, att få säga sin mening, tycker jag absolut att man ska göra det.
Även om det är en blank röst så är det en röst.

Att inte gå och rösta, är inget alternativ!
Om man inte röstar så anser jag att man inte heller får klaga! Om man inte själv har gjort vad man kan så ska man inte klaga på andra! Röstar man däremot och det sen inte blir som man själv röstat/önskat så får man självklart vädra sina åsikter ;)

Lite hårt draget! Men det är så jag tycker!

Jag är lite i valet och kvalet hur jag ska välja. det står mellan två partier! dock från samma block. Frågan är bara vilka frågor jag tycker är viktigast att driva i EU. Hmm, tål att funderas på!
Har gjort testet på aftonbladet. Och fick det svaret jag själv redan visste!

Vi får se..... men rösta det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0