Blandade känslor!

Vid den här tiden för 1 år sedan satt jag i vår soffa i vardagsrummet och klockade värkar!

Den 2 juni 2008 vaknade jag kl 03.00 av en värk! Då studsade jag upp ur sängen, ja så mkt en höggravid kvinna nu kan studsa ;)

Som ni redan vet tog det lång tid innan lilltjejen tittade ut. 28 timmar!

Tänk att min lilla skrutt ska bli 1 år imorgon!

Jag är så stolt över henne, över mig själv,  över Johan!

Men samtidigt blir man helt lipig! 1 år.... jisses! Återigen, var tar tiden vägen?



Världens finaste lilla Freja! 6 timmar gammal!

Och nu är hon 8 76581253,5 timmar gammal ;)
Men vem räknar!!!
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Den bilden kommer jag ihåg :)

Vilken sötnos.

2009-06-03 @ 08:47:14
URL: http://flikky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0