Suger musten ur en!



Man orkar ingenting om kvällarna nu när värmen tagit ett sådant stadigt grepp om oss.

I måndags var vi i Ystad Djurpark, och det var riktigt riktigt trevligt!
Igår var vi på Tosselilla och det var supermysigt. Massa bad, plaska och bus, för de vuxna barnen, läs mig och Emma, haha

Idag har jag och Freja varit på Segevångsbadet med min kusin och hennes två pojkar. Superskönt. Det blir Segebadet imorgon också, men då med familjen Florén.

När vi kom hem idag från badet gjorde Freja något vi har väntat på sen den 23 juni. Hon släppte taget om rädslan inför att gå. Helt plötsligt från ingenstans reste hon sig från sin fåtölj och gick hela vägen bort till tvn, helt obehindrat och med världens största leende på läpparna! =) Jag blev så stolt att tårarna kom såklart hihi

Det har inte hänt något nytt på lägenhetsfronten. Min vän från Oxie verkar inte längre intresserad, men här var ett par igår och kolla. Ingen som lagt ngt bud än, vilket är lite tråkigt. På fredag ska vi besikta huset. Måtte vi nu bara få sålt också annars har vi kastat ut 6000 kr i sjön :S

Jag uppdaterar med lite bilder senare i veckan, är helt slut nu!
Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken härlig bild på er!

Jag hade bölat som en tok av stolthet! Go Freja!!! :)

Jag hade gått ner 0,2kg...jag blev lite besviken först men jag har ju inte kört stenhårt och halvsvält mig liksom...haha

Tack gumman skönt m ditt stöd!

Kramar K

2009-07-01 @ 20:51:50
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Helle

Jag hoppas verkligen ni får sålt lägeheten snart! Vet hur gärna ni vill ha huset :-) Håller tummarna!!

Åh vad duktig Freja är! Krama henne från mig :-)

2009-07-02 @ 06:21:33
URL: http://helle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0