Saknar dig morfar! <3

Om min lilla moffi hade levt hade han idag blivit 81 år!
Saknar dig varje dag morfar! Men en dag ses vi igen.

Mamma har varit och lagt blommor på havet, och hällt en jägermeister och en starköl till dig med! *ler med tårar i ögonen*

Älskade morfar, saknaden försvinner aldrig!

Den här låten är till minne av dig!



Fast givetvis ska texten lyda:

Jag va full en gång för länge sen på knä kröp jag hem, och till sällskap hade jag en elefant!
Elefanten spruta vatten, men jag trodde det var öl, och sen dess har min kärring kallat mig för knöl!

Idag spelar Malmö FF match mot Kalmar FF, morfar jag hoppas jag kan ge dig en vinst i present. För som du alltid sa, det finns bara tre lag i Sverige, 1. Systembolaget 2. Samlaget 3. Malmö FF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0