Mina favoriter!

Nu när det är sommar så unnar man sig alltid något gott att dricka, tycker iaf jag att man gör. Eller åtminstone så gör jag det iaf ;)

En favorit sen långt tillbaka är Baileys mint, som tillsammans med en kopp kaffe är en efterrätt i sig. Underbart ljuvligt. I en stor kupa med is.... kan man sluta kvällen på ett bättre sätt? Inte om du frågar mig...hihi



Sen har jag hittat min nya favorit bland flaskorna på systemet! Som många av er redan vet sedan tidigare så är jag ett BIG fan av bubbel! Och för några veckor sedan bestämde jag mig för att pröva ett mousserat Rosévin som jag blivit tipsad om på tv4 morgon. När jag kom till systemet hittade jag dock inte den flaskan, men fastnade för en annan.



Törley Charmant mousserat rosévin från Ungern! SÅ fantastiskt, ljuvligt, härligt gott!

Törley är bekant sedan tidigare då morfar brukade bjuda på det när vi var i Ungern hos honom och Ilona. Så när jag såg att det fanns i rosé så slog jag till direkt. Och det är nog ett av de bästa besluten jag har tagit denna månaden ;)

Pröva den om ni inte redan har gjort det! Svalkar gott en ljummen sommarkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott men inte så värst nyttigt :)

2009-07-20 @ 22:42:36
Postat av: Anonym

Gott men inte värst nyttigt :)

2009-07-20 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0