Malmöfestivalen!

Åh, den 14 augusti är det ÄNTLIGEN dags för årets Malmöfestival. Den 25e i ordningen faktiskt.

Inte supermånga HAVE-TO-SEE artister, men ett par iaf.

Här är mina måsten under festivalen:



Calaisa, mina gamla klasskamrater. Underbart duktiga. Man blir SÅ lycklig av deras musik. Dom spelar den 14 aug kl 22 på stora scenen på stortorget.



Veronica Maggio, spelar kl 21.45 på stora scenen den 15 aug.


Timbuktu, det finns väl ingen som har missat att Jason är min husgud ;) Kl 23,30 den 15 aug spelar han på stora scenen på Stortorget, efter Veronica!



Tisdagen den 18 aug spelar A camp på stora scenen på Stortorget kl 21.30.



På sista dagen av festivalen spelar Pauline, ännu en klasskamrat som tagit sig fram i rampljuset. Vilken stjärna hon är! Kommer inte missa henne. Den 21 aug spelar hon i folketspark kl 17.

Förutom musik så bjuds det ju på MASSOR utav mat från alla världens hörn! Jag vet var jag kommer äta middag den 14-21 augusti någonstans, vet du ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0