Fy fan!

Det är så djävulskt varmt i vår lägenhet. Jag mår illa, Johan är svimfärdig och Freja kräktes precis av värmeslag =/
Jag tankar henne med vatten hela tiden, så uttorkad blir hon inte, men hon är helt färdig, stackars liten

Om 30 min ska vi gå bort till huset för att genomföra en besiktning, kanske det sista man vill när det är typ 100 grader varmt ute, men det måste göras.

Ännu inga bud på lägenheten, men vi kan hoppas att det kommer åtminstone ett nu när räntan sänktes igår!

Jag återkommer ikväll med mer uppdateringar, dvs om jag inte har dött av värmen tills dess!


Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

Men usch vad jobbigt för er!

2009-07-03 @ 12:33:41
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0