Tisdagsröra!

Herregud... kan något mer gå fel??
Freja har inte mått så bra idag, haft diarré. hela lägenheten stinker! Fullständigt. Har öppnat överallt nu!
Hur som helst, Freja vaknade och verkade piggare, hungrig dock, då hon inte ätit speciellt bra idag.
Blandar upp 250 ml välling åt henne, och givetvis välter flask-helvetet i micron! ARRRRHHHH!!!
Välling ÖVERALLT och en gallskrikande hungrig unge!!! Man kan bli stressad för mindre!

Avbokat mitt vattengympa pass ikväll. Orkar bara inte. Är helt slut. Ska däremot ta min mp3-spelare och promenadskorna och bege mig ut i parken o gå, när Johan kommer hem!

Kyl och frys är tomt.... skulle gått och handlat idag, men iom Frejas mage har jag inte haft ngt lust att gå ut med henne! så jag får väl svänga förbi affären på min promenad också!

Och som avslutning så förlorade MFF matchen mot FCK med 3-1!

Men jag är grym på alfapet iaf! hehe

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej vad jobbigt. Stackare :( Hoppas hon blir bättre snart! Många kramar!

2009-01-27 @ 21:20:54
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Marina

Nah stackars lilla Freja! Det är iallafall bra kämpat morsan, det är inte alltid saker och ting går lika smidigt som man vill kramas

2009-01-28 @ 08:13:50
URL: http://familjenbergerpersson.blogg.se/
Postat av: missyM

Men då, hoppas hon kryar på sig snart!!!!!

2009-01-28 @ 18:51:27
URL: http://metrobloggen.se/missym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0