This is me!

Gjorde ett personlighetstest idag. Och mitt resultat blev slående!
This is me:

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Yrken som passar dig:
Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Min slutsats:
Jag är ju mammaledig nu, och det passar jag till ;)
Jobbade som undersköterska innan med skolade om mig, och jobbar nu som konferenschef, och den tjänsten fick jag efter att ha avancerat från receptionst ;)

Jag ÄR rätt kvinna på RÄTT plats ;)

Vem är du??


Kommentarer
Postat av: sarah

Länken funkar inte :(

2009-01-26 @ 18:08:21
URL: http://obeskrivligpassionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0