Mät framgången!



Det är faktiskt mer intressant att mäta sig än att väga sig när man vill gå ner i vikt!
Jag skrev in mig på viktväktarna den 23 juni 08, och har sedan dess tappat totalt 67 cm, 30 veckor, det innebär ca 2,2 cm i veckan! =)

Midjan - 12 cm
Bysten - 11 cm
Höfterna - 9 cm
Överarmen - 5 cm
Knäet - 3,5 cm
Vaden - 7 cm
Halsen - 2,5 cm

Men mest av allt:
Låret - 17 cm!!!!!!

Jisses!

jag är stolt över mig själv!

Tänkte hålla koll och uppdatera här hur mina centimetrar försvinner

:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Stort gratis!! Jag hejjar på, vet själv hur det är då jag med försöker loosa lite. Än så länge är det bara 1,6 kg men jag fortsätter :-)



2009-01-21 @ 14:38:06
URL: http://mammaganton.blogg.se/
Postat av: Caroline Nilsson

Kära Kimsan :) såg länken på facebooook...



Du skriver så roooligt, läste din förlossning hahaha---nästa unge föder du!!! DU E FÖR GOOO!! Lycka till med träning å viktminskingen :)



KRAM

2009-01-21 @ 14:53:56
Postat av: Emily

Din blogg hamnar ju lätt på min favvislista, vilken underbar blogg!:) du har ett härligt sätt att skriva på och berättelsen om Frejas födelse fick mig både att skratta och gråta, vackert!!!! Massor av kärlek till Er! /Emily

2009-01-21 @ 15:45:44
URL: http://eisenhut.blogg.se/
Postat av: Kimzan

tack snälla! Ja jag ska kämpa ;) Och Linda..1,6 kg är ändå 1,6 kg gå du runt en dag och bär på 2 kg mjöl så får du dig en tankeställare om att det faktiskt är ganska mkt vikt, även om du säger "bara". Kram

2009-01-21 @ 16:13:54
Postat av: Anna

Jag ska följa din blogg varje dag :)

du e duktig som kämpar på med vikten.

Puss anna

2009-01-21 @ 16:17:23
URL: http://flikky.blogg.se/
Postat av: sara

Vad roligt att du skaffat blogg :D ojj vilka mått på vikt väktarna :D hihi carina försöker ge oss bra mat här nere på gran canaria..hihi dock äter vi lite förmycket hihi :P men vi testar arr ränka point iblnad haha ;O



// sara

2009-01-21 @ 17:28:07
URL: http://sara6.blogg.se/
Postat av: Kimzan

Åh va roligt att Ni hittade hit. Ni är SÅ välkomna. sara hälsa faster och Thomas så gott =) Och ted så klart. hoppas allt är bra med er. kram

2009-01-21 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0