Jag antar utmaningen!

Jag har blivit utmanad av Sarah och en god bloggare som man är så kommer utmaningen här!!

Regler:

1. Länka till den som har taggat dig
2. Beråtta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, sà att de vet om utmaningen

Sju sanningar om mig...

1. Jag tycker att jag sjunger bra ;)
2. Jag förlorade oskulden på en HD (motorcykel)
3. Jag tycker inte om att åka båt
4. Jag blir generad inför personer som jag verkligen tycker om
5. Jag drömmer om att få köpa ett hus, med både källare och vind =)
6. Jag gråter när jag är arg, ledsen, glad...ja i princip för allt ;)
7. Jag är döpte efter Kim Wild!

De jag utmanar är:

Anna
Sara
Ulrika
och Vilda
Marina
Elin
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0