Vän från förr!

Facebook kan vara den bästa som uppfunnits. Via den har jag nu fått kontakt med en vän från förr. En kille som betydde mycket för mig i tonåren. En härligt charmig kille! Och nu är han tillbaka i mitt liv igen. HURRA!

Det är så roligt med såna personer, att man kan vara ifrån varandra i nästan 10 år och sen ändå är man tillbaka på samma rut som sist man sågs. Jag älskar det!

Nu försöker jag para ihop denna härliga kille med den mest dyrbara tjejkompisen jag har. Jag menar, vad kan vara bättre än att den tjejkompis som man bryr sig så mycket om får killen som man själv höll varmt om hjärtat när man tonåring ;) Det bästa från två världar tillsammans! Ja JAG gillar det!


Kommentarer
Postat av: gaystyle

Haha, nej det är sprutgrädde. :D

2009-02-25 @ 23:23:47
URL: http://gaystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0