Uttråkad=Sugen!

Varför blir jag alltid sugen på en massa saker när jag är uttråkad??
Egentligen skulle jag vilja ha en riktigt frosseridag, då jag fick äta vad jag ville, chips, godis, choklad, glass, pizza, pommes, berniesås, pepparbiff, fetaost.... OJ vad jag är sugen på en massa saker.

Hmm, man kanske skulle tillåta sig själv att få äta ngt riktigt onyttigt och gott ikväll. Ska ju faktiskt köra skivstång på söndag! Och tränade ju både i måndags och i går.

Om jag tar på mig joggingskorna, packar ner Freja i vagnen och går ut och går en runda i parken, gör situps och rygglyft när jag kommer hem, DÅ kan jag unna mig ngt ikväll. Det är ju faktiskt fredag. Låter inte det rimligt??

Men först ska jag plocka undan här hemma och tömma diskmaskinen, om här inte är fint i mitt hem så förtjänar jag inget gotti gotti hehe

Visst är det ett utmärkt sätt att motivera sig själv ;)

Puss på er



Kommentarer
Postat av: stina

ja låter ju inte helt fel =)

sj ska jag göra pannkakor me glass o sen underbar smoothi me oboy vanilj smultron o banan affären först bara =)

2009-02-13 @ 13:00:22
Postat av: Kimzan

Låter smaskigt! Nu har jag städat och matat freja, så nu blir det promenad i vintersolen.

2009-02-13 @ 13:04:52
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: hanna

vafan!! Löööönt?!?!!!!!!

2009-02-13 @ 18:08:04
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0