TIPS: träna hemma!

Om man inte har tid att springa iväg till gymmet eller träningsstället, men har disciplin nog att komma loss och tränar hemma så har jag ett PERFEKT tips.

Jag prenumererade på tidningen Iform innan och genom den så införskaffade jag de fyra första tränings-dvdsen i deras serie.

Och jag kan verkligen rekommendera dom!

Första delen heter "Platt mage & stark rygg". Och som kvinna som fött barn måste jag säga: WOW! det här är träning som är som gjord för mig!

Andre delen heter "Effektiv förbränning". Denna har jag faktiskt inte kört, då passet kräver att man har en step-up bräda. Och detta har jag inte, även om jag mer eller mindre har ett mindre gym här hemma ;)

Tredje delen heter "Fast & Välformad". Denna körde jag för första gången igår, och efter 20 minuter vad jag genomsvettig. Det krävs att man har hantlar hemma för att kunna köra detta passet. Ett SUPERBRA pass. Nästa som de skivstångspassen jag kör på friskis. Ska ni bara köpa en dvd så är det den här ni ska köpa!

Fjärde delen heter "Stretch & Relax". Och denna har jag kört två gånger. Ett perfekt kompliment till fast & välformad. Om man kör f&v varannan dag så kan man köra s&r varannan dag. Man mår riktigt bra efteråt! Det är viktigt att stretcha!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0