Tatueringar!

Hmm, sitter och funderar på tatueringar. Älskar tatueringar! Men jag vill så gärna fixa min första tatuering. Den är så fruktansvärt ful. :/

Här har ni den. Den sitter i svanken. Den gjorde jag när jag var 16 år, dvs 11 år sedan. Den är grå, fläckig och riktigt ful.
Vill tatuera över den, men vet inte med vad, eller hur.
Iom att den är så svart och ganska blaffig i mitten så är det svårt att komma på något bra. Och jag vill ju inte göra vad som helst bara för att bli av med den.

Hmm någon som har nåt förslag?




Det här är min andre tatuering. Den är 10 år gammal.Den är helt okej. Ett oum-tecken. Står för enastående/unik. Ett buddistiskt tecken.



Nästa tatuering är mitt MFF-emblem. Jag håller nämligen alltid vad jag lovar. Och när det såg som bäst ut för MFF innan avslutningen av allsvenskan 2004 sa jag: OM vi tar gulet ska jag tatuera in emblemet. Många som hörde mig säga det, så jag gjorde som jag sa. Dock 2 år senare hehe
Planerad på höger vrist. det kinesiska tecknet ovanför står för kärlek.

För MFF ÄR kärlek <3


senaste tatuering gjorde jag på min födelsedag.
Familjen Malmborg =)
Våra födelsedatum i romerska siffror.
Och jag ÄLSKAR den.
Placerad på vänster handled.


Kommentarer
Postat av: sara

ja du har ju ett par stycken tatueringar du,, själv har man funderat på en ny i typ 2 år, men kan ej bestäma mig för vad och var, skit svårt, haha sen är man väl lite feg med och jaa.. rädd för att ångra sig.. :D har du tips ?

2009-02-06 @ 12:15:52
URL: http://sara6.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0