Söndag hos Malmborg!



Gokväll gott folk!
Här hemma är det mys för fulla muggar!
Har varit en typisk söndag för oss. Soffmys nästan hela dagen.
Började söndagen med att äta frukost och se Bee Movie på Canal + imorse.
Därefter så plockade jag undan här hemma, dammsugade och kastade in ett par maskiner tvätt. Efter det insåg jag att jag inte mår så bra, så jag avbokade mitt skivstångspass kl 16.

Sjungit och busat lite med Freja!

Kollat på veckans samlade avsnitt av Vem vet mest på svt1. Och när det var slut så började matchen Liverpool-Chelsea.
Johan bänkade sig framför tvn, men jag var inte så road av att titta på matchen så jag bunkrade på mig och Freja lite varma kläder sen begav vi oss ut på en timmepromenad i rask takt. Fotona ovan är tagna när vi kom hem från promenaden.

Freja mös med pappa och en flaska välling och jag hämtade andan ;) Svettigt värre! Man känner inte att man svettas när man är ute och går i minusgrader!

Nu ska jag laga middag, tacos blir det idag!
Först ska jag lägga Freja, tröttisen!

Ha en go´kväll!
Missa inte Beck-filmen på 4an kl 21 idag!!
det ska iaf inte jag göra!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0