Seg!

Har inte orkat blogga, blev deppig igårkväll när snön började falla! =/
Ska försöka blogga lite imorgon. Idag har Freja tagit den mesta av min tid. Fast det gör ingenting för hon får mig att skratta. Helsike vad hon snackar, hon sitter o leker på golvet, kollar upp och säger HEJ varje gång hon ser en. Sen kommer Gucci (katten) gåendes förbi o då vänder hon sig om, tittar på mig med ett leende och säger: Titta, katt! och sen flinar hon. Hihi
Hon är så jäkla go min älskling!

Men som sagt imorgon ska jag uppdatera er om:
* Frejas premiärgungning
* Två försvunna kusiner som funnit mig på facebook
* Besöket hos familjen Florén och babymys med Tuva
* Min vän Sarah och vad jag tycker om henne
* Helgens planer
* och kommande träningsplaner och mitt icke-intresse för vv de senaste två veckorna.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Seth-Paul Enderbakh

Förresten: GEJ

2009-02-12 @ 09:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0