Prioriteringsproblematik!



vs



det har nu gått snart tre veckor sedan jag var på viktväktarna. I tisdags var vi hemma hos familjen florén och mös med Tuva,och veckan innan dess så mådde vi inte så bra. Och på tisdag vill jag gärna träna Bosu!

Jag har hamnat i en prioriteringsproblematik!
Vad är viktigast? Att gå på mötena på vv och väga mig en gång i veckan, eller komma igång med träningen och få in det till en vana?

Just nu känns F&S viktigare, och roligare.
För jag äter ju enligt vv ändå, och bör ju gå ner i vikt om jag äter rätt och tränar samtidigt.

Men jag går med min svärmor och svägerska. Och det blir oftast tisdagar vi går dit. Men det är så jobbigt nu att gå på en fast dag. Men jag har pratat med Johan, och jag får väl börja gå dit själv på måndagar eller onsdagar istället.

Det "jobbiga" är bara att det ligger på heleneholm, och dit går inte bussen härifrån.
Så nu är frågan om jag ska byta vv-träffplats och på så sätt prioritera träningen, eller om jag ska hålla fast vi Heleneholm och åka buss i typ en timme för att komma dit!

Hmm, jag kan ju också laga min cykel, köpa en cykelstol till Freja och cykla dit. Men då måste vädret bli MYCKET bättre än vad det är nu!

jaja, jag för väl helt enkelt åka med svärmor och svägerska de veckorna då jag inte tränar på tisdagar, och sen får jag ta mig dit mån el ons med buss de veckorna då jag vill träna på tisdagar. Och sen när det blivit bättre väder får jag börja cykla =)

Eller är det någon annan som har en lösning på detta i-landsproblem ?? ;)

Kommentarer
Postat av: ulrika

Varför inte kombinera vv-mötet med träning på friskis på heleneholm... ;-) Annars tycker jaga tt träningen bör prioriteras om du nu äter enligt vv. Kram

2009-02-12 @ 11:41:45
URL: http://vildas-varld.blogspot.com
Postat av: emily

Måndag, runt tre typ? Tar lite tid för SArah med bussen från jobb... Ni kan ju snacka å bestämma mer för mig kvittar det vilken tid! puss

2009-02-12 @ 12:13:39
URL: http://eisenhut.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är välkommen att träna med mig kimsan!! ;) http://www.sofieroback.com

2009-02-12 @ 15:41:24
Postat av: Marre

Tycker du ska göra vad som känns bra och rätt för DIG.

Tycker att om du äter rätt så borde du engagera dig i träningen.

Förstår inte riktigt det här med att väga sig en gång i veckan, varför kan man inte göra det en gång i månaden?

Tycker du är duktig oavsett vad du gör.. :)

2009-02-13 @ 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0