Massage-mys!


När vi kom hem från vår date så mös Freja och jag med lite massage!
Freja blev helt paff när jag sa ordet: Freja vill du ha lite massage idag??
*fnissar*



Och såhär lycklig var gullungen efteråt. Mammas massage är den bästa som finns =)



Och till min stora lycka så fungerade massagen! För Frejas mage kom igång igen. Efter 1 vecka med diarré blev det tvärstopp i förrgår, och det gjorde mig orolig. Men lite massage på magen gjorde susen =)

Mamma är bäst ;)



Den var inte bara magen som kom igång av massagen. Herregud vad näsan började rinna efter hennes ansiktsmassage!

Man skulle nästan kunna tro att mina fingrar/händer är magiska hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0