Long lost-not forever!

Igår hände det roligaste på länge! Mina kusiner Ulrika och Sofia hittade mig på facebook.
Jisses va länge sedan. Tror inte jag har träffat dom på säkert 15 år. Det är nog inte överdrift. Tråkigt men sant!
Ulrika var min stora idol när jag var lite. Fast det vet hon nog inte ens om. Men när jag lekte "mamma-pappa-barn" så skulle jag alltid heta Ulrika. Och jag frågade till o med mamma om jag inte kunde döpa om mig! *ler*
Sofia var bara liten sist jag träffade henne, och nu är hon 17 år och pluggar, reser, festar! Inte nog med det, hon har utvecklats till världens sötaste också!

Wow!

Ulrika är så lik sin mamma, min faster alltså, så henne hade jag absolut känt igen om jag hade sprungit på henne.
Men Sofia, henne hade jag aldrig känt igen!

Trevligt med facebook. Nu kan man ju iaf prata med sina kära kusiner lite oftare!
Synd att inte alla mina kusiner har facebook, för då hade jag haft många att prata med!

Hur många kusiner är det nu egentligen?? *räknar*

Ulrika, Sofia, Anna
Therese
Jill, Ted, My
Jessika, Petra, Veronika
Emilie, Linda, Dennis, Nikolina, Linn, Madeleine, Eva
Tim
Bonnie, Annika
Jenny, Jeanette, Christoffer, Anna

24 stycken! Och dom som finns på facebook är Ulrika, Sofia, Jill, My,Ted och Therese. Var gömmer de andra 18 sig??

Kommentarer
Postat av: veronica

hallå!

hahaha, minns så väl att du alltid ville heta Ulrika när vi lekte något, och nu vet jag varför. jag har för mig att jag brukade vilja heta Linda.

kram på dig!

2009-02-12 @ 19:46:14
Postat av: veronica

hallå!

hahah minns så väl att du alltid ville hetta Ulrika när vi lekte något, och nu vet jag varför. jag har för mig att jag brukade vilja heta Linda.

kram på dig!

2009-02-12 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0