Kims gym!

Ni vet säkert inte om det, men faktum är att jag har mer eller mindre ett helt gym här hemma. Planerna om att komma i form har allt funnits länge.

Vad finns hemma i mitt gym undrar ni då?? Håll i er:

* En boxningssäck
* 4 tränings-dvds från Iform
* 2 dans-dvd
* 1 pilates-dvd
* 1 yoga-dvd
* 2 st Abtronics
* Hopprep
* 2 kgs hantlar
* skivstång med 2 st 4 kgs vikter
* Balansplatta
* Abroller
* Orbitrek

Så varför ser jag då ut som jag gör kan man ju fråga sig! Visionerna är det inget fel på, disciplinen tryter däremot! Men nu har jag tränat kontenuligt i över en månad =) Och det känns superbra.

Och nu använder jag mig faktiskt av 2 av mina tränings-dvds, hantlarna, hopprepet och balansplattan. Och funderar allvarligt på om jag inte ska börja använda min abtronic.

Abtronic tänker ni.... vilket skit! Ja det kanske det är.... men det vet man ju inte. Hur svårt kan det bara att sätta på sig den där makapären och låta den jobba åt en... det kan ju iaf inte skada. Men jag har till och med varit så lat att jag inte ens har ORKAT sätta den på mig, och den blir man inte ens svettig av. *skrattar*

Men ska försöka få den på mig varje dag, så får vi se om den hjälper. Jag har ju den hemma, och den är betald.... som sagt: Friskt vågat, hälften vunnet ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

You go girl!!!! :D

2009-02-25 @ 07:25:05
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0