Jobb??

Såg precis på MFF´s hemsida att dom söker eventpersonal till Swedbank Stadion.
Dom söker publikvärdar, platsansvariga, biljettkontrollanter och sjukvårdare.
Publikvärd vill jag INTE jobba som. Jobbet som platsansvarig vet jag inte vad det innebär. Biljettkontrollant kan ju vara okej, så länge man får möjlighet att se matchen. sjukvårdare skulle jag kunna jobba som då jag faktiskt är utbildad undersköterska, men det lockar inte alls.

Har iaf mailat för att få veta mer om jobbet som platsansvarig och biljettkontrollant!

Jag älskar mitt jobb på Scandic, och ett jobb för MFF innebär ju inte att jag ska säga upp mig, utan ett extrajobb. En extra inkomst. För sanningen är ju att jag ändå kommer vara där och se de flesta matcherna i vilket fall som helst. Och kan jag då samtidigt tjäna lite pengar på det hela, så ja, varför inte??!!

Vi får se vad dom svarar!


bilden har jag lånat från mffs grupp på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0