Gårdagen!

Vägen till busshållsplatsen var kantad av snö, något som jag inte uppskattar längre. Jag vill ha vår. Men jag brydde mig inte.
Bussen fylldes väldigt snabbt av skrikande ungar som nyss blivit hämtade på dagis av sina slitna föräldrar, som jobbar en hel vecka, och ville nu bara hemma och fira helg. Men jag ydde mig inte.
Bussen stank butangas och ingenting tycktes fungera som det skulle med bussen iheller, fast detta är ganska vanligt förekommande på stadsbussarna i Malmö. Men jag brydde mig inte.
Bussen gick isönder, inte helt otippat, och jag fick gå halva vägen. men jag brydde mig inte.
Kom försent till Scandic St. Jörgen så det blev ingen mat. Men jag brydde mig inte.
Hann inte köpa något att äta eller drick innan vi gick in i salongen. Men jag brydde mig inte!

Jag brydde mig inte, av en ända anledning!!!
FÖRHANDSVISNINGEN AV MÄN SOM HATAR KVINNOR!

Behöver jag säga att jag var lyrisk när jag lämnade salongen??
Filmen var sjukt bra. Jag ska inte skriva något om vad som händer osv, vill inte förstöra för er som ska se den.
Berömmer rollsättningen, alla roller stämde överens i mitt huvud med de som gestaltades. Rätt man på rätt plats. Förutom en! Peter Harbor som Martin..... Han spelade bra, men för mig är han den snälla polisen i Beck! men men på det stora hela, var det en underbart välskapad film!
2½ timme kändes som en kvart!





Kommentarer
Postat av: ulrika

Glädjer mig att du gillade filmen! Ser fram emot att få se den. Jäklar vad du bloggar!!! Hur hinner du? :-) Ha en trevlig helg. Kram

2009-02-20 @ 21:46:31
URL: http://vildas-varld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0