Bättre ett japp i magen än co-co i huvet ;)



Hmm, vet inte vad som händer med min kropp!
Jag blev helt genomsvettig av att vika ihop tvätten jag tvättde igår.Helt yr och illamående!
Kan helvetet inte bara bryta loss istället för att smyga omkring i kroppen?
Inte nog med det, det är dessutom den berömda veckan och det forsar ur mig :S Så man är ju inte direkt sugen på att bege sig till Friskis och köra ett pass.

För köra lite situps och rygglyft här hemma i lugn takt och känna hur det känns. Sen tänkte jag gå en runda med Freja när hon vaknat. Gå bort till jobb och lämna kvittot för träningen så jag får ut de pengarna den 15e.

Hmm, verkar iofs som ALLA är lite halvkrassliga just nu :/
tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0