Julfest på jobb- 22 december



Den 22 december var det julfest på jobb, och jag hade den stora lyckan att få sitta tillsammans med mina favoriter Gert och Christer!


Alla trevliga kollegor. Vi väntar på att maten ska serveras.
Menyn bestod av Ankbröst, potatisgratäng och apelsinsky!
Jag kunde inte motstå frestelsen och mumsade i mig lite lite, i mini tuggor!



Mina favorit Scandic-tjejer! (Jag har ju ingen bild på dig Elin... men du vet att du är med i den ligan iaf).



min kväll avslutades efter denna fantastiska efterrätt (som nästan kan räknas som flytande föda haha).
Mina kära kollegor begav sig till Entré och Lucky Strike, på menyn stod BOWLING!

Jag åkte hem och la mig, kurerade min mage så jag orkar fira jul!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej



Tack för tanken! :) Du är på min topp 5 också ;)



Kram E

2009-12-28 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0