Julafton-24 december



Vi började morgonen med en mysig frukost i köket. Freja är så himla mysig nuförtiden!

Efter frukosten bestämde lilloppan sig för att hon skulle showa lite!

  

Hon sjöng i singstar-microfonen, hon dansade, hon hoppade... och sen skulle hon kramas!


Mammas busunge! <3

Lagom till Kalle Anka och hans vänner var vi hemma hos Johans föräldrar!

Svärmor hade lagt ner en massa tid och kärlek i dagens placerkort.


SÅ fina!

Jag kunde dock inte hitta laddaren till kameran så jag kunde inte ladda batteriet, så det finns inte så många bilder att visa från julafton, men jag får flörta med min svägerska och svärmor sen, dom tog en del bilder vet jag.



MASSOR utav julklappar fanns det, och en hel massa av dessa var till Freja, men så är hon ju också världens snällaste unge!



Freja fick en tvättmaskin och diskmaskin i miniatyr av märket Miele (SÅKLART) av farmor och farfar. En favorit med en gång. Hon lekte halva kvällen/natten med den. Den höll henne nämligen sysselsatt enda tills kl 01.00 då vi begav oss hem efter en underbar julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0