inför 2010


OM MIG

 

Namn - Kim Irene Malmborg

Bor - Malmö

Syskon - 2 storasystrar

Ålder - 27 snart 28

Född - 1982

Ögonfärg - Himmelsblå ;)

Längd - 174 cm

Skostorlek - 39-40

Höger eller vänsterhänt - Höger, men jag äter vänsterhänt ;)

Stjärntecken -  Stenbock

Hårfärg - Orginal är råttfärgat,just nu är jag dock brunhårig.

Födelseort - Malmö


DAGENS:

Låt - Let it snow - min favvo jullåt!

Saknad - Min morfar *RIP*

Kläder - Mjukis byxor, linne och trosor

Mat - Åt kycklinggryta till lunch, och unnade mig en gyros till middag innan bion.

Göra sen - hmm är ganska sent redan nu, så sova typ!

Godis - Nej tack inte idag 


SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp -  Har ALDRIG plockat svamp i hela mitt liv faktiskt.

Tycker du om godis - Ibland, men godis är ingen favorit, är mer en glassmänniska

Hur många gånger i veckan äter du godis - typ aldrig

Äter du oftast nyttig mat - Jupp, tänker definitivt på vad jag stoppar i mig, därför har jag tappat en massa vikt också.

Tycker du att du själv är söt/snygg - Ja faktiskt! 

Du ger mycket komplimanger till andra - Mmm absolut, tycker om att kommentera bra och fina saker hos människor. Tror på karma!

Är du nöjd med ditt förnamn - Absolut

Du tycker att du själv är smart - Ja jag är väldigt allmänbildad, men om det är det samma som smart, det vet jag inte.

Vad är det sämsta hos dig - just nu all överflödig hud som kommit efter min viktminskning.

Vad är det bästa hos dig -  mina ögon, mina fräknar, min längd, mitt sinne och min omtänksamhet!

Har du bra självförtroende - Ja det har jag!

Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Alldeles för många ;)

Du tycker om att vara med det andra könet? - Absolut

Känner du dina grannar -  Nej tyvärr inte, flyttade in för tre månader sedan så jag har inte hunnit lära känna dom än. Däremot bor en barndomsvän två hus ifrån mig, och honom känner jag ju!

Är du en Björn Borg-fjortis ? Vad är det för ngt? Men nej, man är väl knappast fjortis när man närmar sig 30 eller?

Gillar du skolan - tog studenten för 8 år sedan, men då gillade jag skolan.

Har du någon gång skolkat - Ja det har jag, alla blir skoltrötta nån gång under resans gång.

Spelar du något instrument - Gitarr

Sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, handboll, konståkning, simning, pingis, biljard...

Har du några tattueringar - Ja, 10 st, men 6 av dom bildar en gemensam och 2 av dom andra bildar en. så egentligen 4 :P

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ett antal

Tycker du om djur - Ja

BRUKAR DU...

 

Sova - Ja, alldeles för lite just nu känns det som

Ta mediciner du inte borde ta - Nej

Röka - NEJ

Snusa - NEJ

Klä dig i svart - händer

Lita på folk - oftast

Drömma mardrömmar - Ibland gör jag det.

Gå i skolan - Nope, som sagt 8 år sedan studenten

Gå i kyrkan - Nej, bara vid speciella tillfällen, dop, bröllop, begravning osv

Ljuga - Nej

Vilja dö - nope har för mycket att leva för

HAR DU...

För många vänner? - Nej

Någon psykisk sjukdom? -  Nej

Skadat någon? - Ja tyvärr, men det var länge sedan, och ska jag vara ärlig så förtjänade han det nästan.

Färgat håret - Ja, typ en gång i kvarten ;) 

Några piercnings - bara öronen kvar, har haft i tungan, näsan, läppen och naveln.

Några Barn- En styck supergullig, underbara liten loppa!

Egen dator - ja, två =)

Gjort bort dig rejält? - Ja,finns det ngn som inte gjort bort sig någon gång???

 ÄR DU...


Snäll - ibland så att jag är dum!

Snygg - Ligger i betraktarens ögon, men jag är inte ful1

Söt - Ja för det mesta!

Kort - Nej det skulle jag inte kunna påstå.

 Klantig - så in i helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0