Annandagen- 26 december

Idag har vi en "paus" i julfirandet. Så idag gör vi bara det vi vill, mys mys mys!

Dessutom tittade solen fram, så jag satt i soffan och mös, Freja busade och lekte med alla sina fina julklappar och Johan spelade data.



Johan var iväg och hämtade badkaret som jag fyndat på blocket! Och när han kom hem med det, så satte jag ihop det och SKURADE det rent. Och jisses va rent det blev, som nytt! Sen fick Freja premiärbada!



Så underbart med ett badkar!!! I love it!



Här är mina andra fynd från Blocket. Fyra barstolar till vår köksö.

Badkaret och stolarna var min och Johans julklapp till varandra!

Kvällen bjöd senare på film och film och soffmys!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0