Uppdatering!

Sorry alla, jag har varit dålig på att blogga, men dagarna bara flyger iväg nu iom Frejas inskolning!

Allting har gått toppenbra!

* Hon leker fint med de andra barnen i sandlådan
* Hon älskar springa runt på gården och busa
* Hon äter själv när det är dags för lunch
* Hon har sovit middag där 2 dgr i rad nu
* Hon har knappt tid att säga hejdå när jag går
* Hon säger:Jessika! (namnet på sin inskolningsfröken)
* Hon har koll på hur man tvättar händerna själv inne på toaletten!
* Hon hänger med när det är sång och dansstund

Jag är så stolt över min lilla tjej!

stolt mamma!

Enligt dagispersonalen är hon mycket verbal, social och kreativ vår lilla loppa =)

På måndag börjar det ytterligare 3 småttingar på Frejas avdelning, så då får hon 3 jämnåriga kompisar. Superkul!

-----------------------------
Idag var jag på jobb och hälsade på, lämnade av mina kläder, printade ut lite översiktslistor, fixade välkomstmaterial för de konferenserna som är på måndag och tisdag. Kändes bra att sitta vid mitt skrivbord igen, men det tog mig över 15 minuter innan jag kom på mina password och rutiner HAHA

Nästa vecka ser lugnt ut så det blir nog en mjukstart känns det som. Tänkte försöka vara på jobb så tidigt som möjligt så att jag kan gå hem tidigt också!

Måndag 0730-1430
Tisdag-torsdag 6-14
Fredag 6-12

Har en del timmar på flexen, så det känns bra att att mjukstarta, skönt för Freja också!


-----------------------------

Jag blev överraskad idag också. Milla min vän sen första klass kom förbi med sina söta töser idag. SÅ roligt. Har inte träffat dom sen Frejas 1 års kalas den 6 juni :( Lilla Lovisa har växt så mkt, 6½ månad nu ju. Och SÅ söt!

  



----------------------------

Packningen går framåt, var hemma hos Emma och Markus och hämtade lite fler flyttkartonger i tisdagskväll. Så imorgon när Freja ska vara ensam på dagis mellan 0930-1430 så ska jag passa på att packa och städa ur resterande skåp som innehåller sånt vi inte behöver använda!

Pratade med banken idag, och den 27 augusti ska vi dit och skriva på alla papper och så, så att det är färdigt när det sen är dags för uppgörelserna. Vi kommer nämligen göra uppgörelsena på Idealhems kontor och inte hos banken, vilket känns skönt, eftersom vår bank ligger i Löberöd!

Spanar på blocket varje dag nästan efter barstolar, badkar och utemöbler hihi
Har inte fått sålt vår bokhylla än, tyvärr :( Någon som behöver en bokhylla??)
-------------------------------

Ja det var nog allt för mig ikväll! Hinner kanske blogga lite mer imorgon.
puss på er

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh va skönt att allt går bra m lilla Freja :) Mysigt!

Hon är så fantastiskt söt :)

2009-08-14 @ 04:44:35
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0