Rapport: Freja på dagis dag 4

Ni blir väl knappast förvånade om jag säger att Freja inte brydde sig om mig idag iheller. *fnissar*
Hon påminner lite om en kalv på vårbete. Hon knallar runt på gården och upptäcker massa saker hela tiden. Och sitter i sandlådan lite och gräver i sanden, springer bort till gungorna, någon hjälper henne upp, hon gungar 2 min, sen ska hon ner igen och vidare på nästa äventyr! =)

Så härligt att se henne!

Skillnaden idag från mån-ons var att hon redan påväg till dagis gäspade i vagnen! Så jag trodde att det skulle bli gnälligt värre idag. Men icke! Klockan 1030 bestämde vi att det var dags för mig att gå iväg. Jessika (personalen) och Freja följde med mig till personalrummet och sa hejdå, men Freja hade inte ens tid att vinka... hon ville bara sticka iväg och inspektera resten av huset haha

Den halvtimmen jag satt i personalrummet hann dom med att äta frukt, spela boll, gunga och uppleva Frejas envishet HAHA

Freja ville spela boll med Zaki, en supersöt kille i 2 års åldern. Men Zaki sparkade lite hårt så bollen flög iväg, och då blev Freja förbannad, och när Zaki kom tillbaka efter att ha hämtat bollen då var inte Freja intresserad längre, haha. Lilla livet... det är inte lätt ;)

Imorgon ska vi stanna och äta, båda två faktiskt. Ska bli intressant....
Sen på måndag ska Freja stanna och äta själv så går jag iväg! :)

Hon verkar gilla det skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0