Lill-lördag!

Hej kära vänner!

Då var det onsdag idag, snart är första jobbveckan avklarad!
Har haft tre underbara dagar på jobb so far!

Det är riktigt roligt att jobba igen!

Freja gillar dagis, hon är glad och busig om dagarna, och leker mest med de stora barnen. Min söta lilla loppa!
Men hon är SÅ trött om kvällarna.

Det har fungerat oförskämt bra om morgnarna här hemma. Hon somnar kl 19.00 senast på kvällarna, och vaknar utan problem runt 0545-0630 av sig själv, vilket passar mig perfekt. Då går jag upp och ge henne välling, byter blöja och klär på henne. sen lägger hon sig igen, och jag gör mig klar för jobb, och sticker nån gång mellan 0620-0645. Johan stiger upp vid 7-0715, och har då bara sig själv att fixa, och Freja blir lämnad på dagis lagom till frukosten kl 8.

Vi är verkligen lyckligt lottade, det bara flyter på för oss!


--------------------------

Igår hade jag en FANTASTISK kväll. Det är Malmöfestivalen nu,och det locker väl egentligen inte jättemycket. Men jag ville gärna träffa Sarah, eftersom jag inte träffat henne på länge. Och igårkväll spelade A camp, och dom ville jag gärna se. Så det passade bra med en kvällsdate igår!

Träffade Sarah och hennes vän Alex vid 20-tiden, fick en MASSA komplimanger av söta sarah om min vikt och "nya" utseende. Kändes toppen. Sprang även på en mkt god vän till mig, Björn. Även han strödde komplimanger över mig. UNDERBARA vänner jag har! Blev så glad. Kände mig jävligt snygg igår också hihi

Vi hamnade på Stortorget och i "öltältet" där. Sweet! Hittade lite vänner där bland borden, och hade en mkt trevlig konversation med tvillingarna Borgström från Oxie! Har aldrig umgåtts med killarna, då dom är yngre än mig. Men Oxie är inte så stort, så alla känner alla, även om man inte känner varandra. Men det var mkt roligt att prata med dom. Skrattade väldigt mycket, och hade en allmänt skön kväll med underbara människor. Kändes lyxigt att sitta där och dricka öl, ensam, utan barn och man, bara med vänner. Kvalitetstid =) Jag log hela tiden!

Slog nog något rekord när jag cyklade hem, tog mig från Hansa companiet till Segevång på 11 minuter, 4 km är det! ÄLSKAR att cykla. Är västa cykelmarodören! *fnissar*


(jag o sarah förra året på festivalen när vi såg Tingsek)

--------------------------

Nu har ÄNTLIGEN säljarna av huset hittat ett nytt boende. Känns skönt!
Dom kommer flytta den 30e så det kommer dessvärre inte ges möjlighet för tidigare inflyttning. Men det är lugnt. Det är endast 12 dagar kvar nu!

Har en frukostdate med Johanna på fredag på jobb. Ska bli trevligt!
Jag och Johanna har verkligen funnit varandra. Jag vet inte hur det kom sig, men det känns verkligen som om jag har känt henne hela mitt liv. Underbar och söt tjej! Och Freja avgudar henne!

----------------------

Nä nu ska jag hoppa in i duschen!
Vi hörs, puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0