Inte alltid som man tänkt sig..

Jag vaknade 0545 genomsvettig, feber och halsont! :(
Gick upp och tog två alvedon och gick och la mig igen, men det hjälpte inte.
Febern har dock lagt sig, men jag har fortfarande ont i halsen. Dricker te med honung nu och det känns bra!

Freja har sovit hela natten och vaknade vid 7-tiden. Hon har tultat runt här hemma sedan dess. Men nu börjar hon bli trött igen, men det är bara till att hålla ut!

Supertråkigt väder ute, grått, trist, regn, åska.... Men det är bara till att tillämpa dagismoralen "det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga kläder!" Men det är mindre kul, för det VRÄKER ner ute... :( Kommer bli genomblöt! Men jag har regnkappa så det löser sig... och Freja har regnskydd till vagnen!
Jag återkommer med rapport efter lunch!

Puss o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0