HAHAHA jag dör av skratt!

Lilla Fredrik gick i småskolan och en dag frågade fröken vad deras pappor jobbade med.
De vanliga svaren dök upp: polis, advokat, brandman, revisor, läkare osv.
Men Fredde som vanligtvis var den mest aktive och brukade hålla låda jämt, satt tyst.
Detta tyckte fröken var konstigt och frågade därför Fredrik om inte han också skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbar med.
- Min farsa är erotisk dansare på en gaypub.
Där tar han av sig alla kläderna, och dansar näck framför en massa män som betalar honom för det.
Och de som betalar riktigt bra följer han med hem och så får de sätta på honom.
Fröken blev mycket förskräckt över detta och tog med Fredde ut i korridoren medan de andra barnen fick sitta för sig själva och rita.
- Är detta verkligen sanning, Fredrik?
- Näee, svarade Fredrik skamset, men farsan spelar fotboll i HIF o det e så jävla pinsamt...

-----------------------------------------

En skolfröken startar sitt nya jobb på en skola i Helsingborg.
För att göra ett gott första intryck förklarar hon för klassen att hon är en HIF-supporter.
Hon ber eleverna räcka upp handen om de också är det.
Alla utom en liten kille räcker upp handen.
Fröken tittar förundrat på killen och frågar:
- Kalle, varför räcker inte du upp handen?
- För att jag inte är en HIF-supporter, svarar han.
Fröken, fortfarande förundrat frågar:
- Om du inte är en HIF-supportet, vad är du då da?
- Jag är en MFF-supporter och en stolt sådan, svarar Kalle leende.
Fröken kan inte tro sina öron.
- Kalle, var för är du en MFF-supporter?
- För att mamma och pappa är från Malmö, och min mamma är en MFF-supporter och min pappa är en MFF-supporter, därför är jag också en MFF-supporter.
- Jaså, svarar fröken lite irriterat.
Det är ingen anledning för dig att vara MFF-supporter, man måste inte alltid tycka som sina föräldrar.
Fröken hämtar andan och tillägger:
- Tänk om din mamma var prostituerad, och din pappa knarklangare. Vad hade du varit då?
- Då.... svarar Kalle. Då hade jag varit en HIF-supporter.


SÅ JÄVLA BRA!

Kommentarer
Postat av: Hannii

inte alls kul!!!!

2009-08-12 @ 14:47:19
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0