Feber :(

Helt otroligt! Jag är typ ALDRIG sjuk...
Nu sitter jag här, genomsvettig av feber... 39.6 visade termometern precis.!
Det bokstavligt talat rinner svett från min panna :(

Freja sover nu, så jag ska passa på att lägga mig en stund jag med!
Har "friat" till Johan, så han hoppar sin träning ikväll och kommer hem i tid istället.

Jag är helt slut nu! Fixade min cykel (pumpade den), bulta på Freja hennes regnkläder och hjälm och cyklade iväg till apoteket för att köpa Zyx till halsen och alvedon mot febern. Och när jag kom hem så skakade jag i hela kroppen!

fy vad jag tycker synd om mig själv :(


Kommentarer
Postat av: veronica

Stackare :( Krya på dig. Hoppas du mår bättre nu! kramar

2009-08-03 @ 21:06:43
Postat av: Hanna och Julius

Men stackare :( Hoppas att det är en kort släng av febern du fått och att du är pigg i morgon när du vaknar.

Krya på dig vännen! Kram!

2009-08-03 @ 23:45:45
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Anonym

Usch, stackars dig! Det är inte kul med halsont. Kan du inte sjukskriva dig så tar Johan fl och skolar in Freja på dagis istället så du får vila dig frisk? Dessutom slipper du ju riskera att smitta ner någon annan och Freja får lite pappadagar. Det verkar vara något rejält du åkt på. Hoppas du kryar på dig snart.

2009-08-04 @ 09:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0