Avklarat!

Sådär ja, då var första dagen på dagis avklarat för Frejas räkning!
Det gick bra, hon hittade genast en favorit bland personalen med en gång!

Det var inte så många andra barn där idag, det är semestertider ju. Totalt 7 barn var där!
Men Freja hon snacka på, peka, plocka på allt, klättrade, inspekterade! Alla var överens om att hon var en fantastisk liten tjej med ett fint leende!

Sånt värmer ens hjärta att höra!

vi var där mellan 0845-1015. Alldeles lagom sådär första dagen, Freja var helt slut när v gick hem. Tvärdäckade så fort vi kom hem.

Imorgon ska vi vara där mellan 0930-11 typ. Denna första veckan ska vi köra ett par timmar varje dag. På torsdag skulle vi nog komma så hon är med över lunchen. Och sen på fredag skulle jag gå iväg en stund (10-30 min) i personalrummet. Och sen nästa vecka så skulle vi göra samma sak igen, och sen skulle jag lämna en timme och gå ett ärende typ. Och sen tis-ons nästa vecka skulle jag gå därifrån nån timme o vara anträffbar per telefon!

Det känns mkt bra! Ser redan framemot morgondagen!

Nu ska jag gå o lägga mig, proppa huvet fullt med alvedon och ta mig en halstablett, jefla hals :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0