Återanpassning?!

Igår gick jag och la mig kl 22, allt för att jag ska försöka komma in i rätt rytm igen!
Herregud, jag har inte ställt en klocka på över ett år, och på måndag är det dags igen!

Måste gå och lägga mig i tid så att jag inte är som en zombie på jobb!
Freja var tydligen helt med på noterna då hon somnade snällt kl 1915 igår, men vaknade däremot kl 0550 :/

Jisses vad trött jag är! Jag hämtade in henne till vår säng, så vi låg och mös till 0640.
Men frågan är hur vi ska göra på måndag...

Jag funderar ju på att vara på jobb så tidigt som möjligt, men sen samtidigt så har jag och Johan pratat om att jag ska ta upp Freja på morgnarna och klä på henne o ge henne välling så att hon är klar när det är dags att sticka. Min man är nämligen tröttast i HELA världen på morgnarna.

Men det känns kanske inte så rättvisst att väcka Freja kl 0530 för att ge henne välling.... och klä på henne. Men det kanske funkar, vi får se nästa vecka, hon kanske somnar om igen, så att Johan får väcka henne när dom ska sticka.
Det viktigaste är bara att Freja är på dagis till kl 8.... så hon kan äta frukost där!

Men den stora frågan återstår: Hur ska min man klara av att lämna henne innan kl 8 varje dag??

HAHA ja den som lever får se! Men om han har en fast tid som han MÅSTE hålla så kanske han fixar det!

Ja det blir en intressant tid för oss alla framöver....

Nu ska jag gå in och väcka Freja så vi kan kila till dagis! Hon somnade igen kl 8... lill-loppan!


Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

Ja jag har skrivit på det första nu som Julius kommer att ha med sig nästa vecka, men det är mycket lättare, smartare och bekvämare med såna lappar =)



Kul att du fick ett tips! =)

2009-08-14 @ 15:47:57
URL: http://hanna.ohlzons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0