stort OK!

Dagens besök på BVC gick galant! Freja fick ett stort OK i rumpan!

11,7 kg och nästan 78 cm lång. Galet! Inte konstigt att hennes 74a kläder börjar bli små och tajta haha

Men hon följer sin kurva så fint! :)

Hon var så duktig också, bankade klossarna motvarandra så fint. Vinkade glatt hej till doktorn. Och log stort, visade upp alla fina tänderna och sa: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! när Annika vår BVC-sköterska kom in i rummet!
Min lilla pluppa, hon e ju för go!

Jag trodde inte det var möjligt att älska en annan människa så mycket som jag älskar henne!
Innan idag när hon åt lunch så började hon skratta helt galet mycket åt mig. Och jag kunde inte stå emot. Jag började också skratta, så där satt vi och flinade tillsammans. Min lilla busunge!

Goare finns inte!

Freja Kim Axelia... världens finaste tjej!

*kärlek*


Såhär kul har vi tillsammans ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna och Julius

Jo han brukar sova hela nätterna. men annars somnar han vid halv åtta-åtta och vaknar första gången vid 5 tiden... =)

2009-04-08 @ 20:55:56
URL: http://hanna.ohlzons.com
Postat av: Linda

Stor tjeja! Isabella som är 21 månader väger snart 11 kg ;-) Å andra sidan är hon en smal (men normallång) tjej! Hoppas på att hon med hinner ikapp någongång :-)

kram Linda!

2009-04-09 @ 21:18:42
URL: http://mammaganton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0