Sanningens minut

Sitter på bussen nu, påväg till Öresundshälsan och mitt möte med läkaren från överviktsenheten. Känslorna är blandade. Idag har jag en bra dag. Idag bryr jag mig inte. Men innerst inne gör jag det och det är därför jag sitter här på bussen. Svärmor passar Freja nu. Och det kändes skönt att prata med henne innan jag åkte. Hon sa det att hon tyckte att jag skulle börja gå med dom till vv igen. Det är inget lätt berg att bestiga själv, man behöver stöd! Det var härligt att höra. Jag som inte trodde dom brydde sig. Tänk så fel man kan ha. Jag lovar att återkomma när jag är klar hos doktorn. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer gå så bra så! Du vet att jag hejjar på dig =)

2009-04-29 @ 10:14:32
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0