Påskstart med kärringarna!

Idag har jag och Freja varit ute i Oxie hos mina systrar och Frejas kusiner. Det var fullrulle!
Vi började med en fika och lite lunch hemma hos Linda, sen gick vi till Magilekplatsen. Då somnade dock Freja och Marcus i sina vagnar. Men Freja hann med att gunga en lite stund i den flygande mattan.


Freja äter lunch!


Mina systrar- kärringarna ;)


Mina syskonbarn, Frejas kusiner, Hanna och Isabelle, sitter och mumsar på bullar!


Marcus chillar i sin vagn!


Matilda var SÅ söt i sina pippi-låttor!


Coolaste bruden i Oxie!



Freja chillar i flygande mattan! En rolig variant av gunga som finns i magilekparken i Oxie!

En riktigt skön dag. Ute nästan hela förmiddagen. Underbart! man mår så mycket bättre när solen får skina på ens näsa =)

Glad Påsk på er! Jag kanske bloggar lite mindre nu i dagarna, jag vet inte hur det är med uppkopplingen på Blåkulla! ;)

Kommentarer
Postat av: ullis

Ni ser ut att ha haft en mysig dag! Ingen stationsgympa för mig på tisdag. Hämtar på dagis då. Gärna en annan gång dock! Kram

2009-04-09 @ 21:04:04
URL: http://vildas-varld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0