Handla hemma?

Godmorgon kära bloggare!
Läget idag?
Här är det bara fint, det är ju fredag och solen skiner. Dessutom har jag fått sova hela natten, så jag är nöjd.

Freja har ju varit lite grinig nu i två dagar, diarré, snuva och många tårara. anledning? tänder! Ser ut som hela käkarna ska explodera på henne :(
Nästan som om de resterande 12 tänderna är på väg upp samtidigt, så jag förstår att hon är ledsen!

Idag skiner solen som sagt, och man blir SÅ lycklig, Ikväll ska jag ut och äta med mina systrar på Elysée. Fondue!!! Åh va gott det ska bli.

Imorgon är det babysim, sen ska vi till Bokskogen och njuta för att sedan åka hem till vänner på middag, Lördagen kommer bli så härlig! Längtar redan!

Jo vad var det jag tänkte på???
Handla hemma! det gör jag mycket. Kläder, resor, saker, filmer osv. Varför inte handla mat hemifrån också och få levererat?? Har funderat mycket på det, men det blir för dyrt tycker jag. Har dock bara kollat på icas sida. Men idag på nyheterna presenterade dom Hemmalivs. Ska kolla upp det.

Nu är det ju inga problem när jag är hemma hela dagarna, men sen när vi jobbar båda två, tycker det är tråkigt att åka o storhandla! Detta kanske kan vara lösningen!

Vad tycker du om saken? Skulle du kunna tänka dig att köpa dina matvaror via nätet?

Trevlig fredag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Missy M

Vi shoppar hem lite då o då o kör ekoladan.se



Praktiskt som fan. jocke tycker det blir så mycket billigare för vi har en tendens att köpa så mycket spontana grejjer tex från delikatessdisken mmm. ;o)

2009-04-24 @ 11:15:01
Postat av: Marina

Är sugen på att testa det faktiskt, sitta i lugn och ro och fundera och planera för det man verkligen behöver inte bara det man vill ha... har en tendens till att köpa hem massa gott som man definitivt inte behöver, så frågan är om det faktiskt inte kan bli billigare precis som ovanstående säger.

2009-04-24 @ 11:22:58
URL: http://familjenljung.blogg.se/
Postat av: Marina

Liiiite nojjig över frukt och grönt dock... det vill man ju gärna klämma och sniffa på =)

2009-04-24 @ 11:24:01
Postat av: Kimzan

Mmm frukten och grönsakerna är jag också lite nojjig över, men å andra sidan så kanske man får fina frukt o grönt när man handlar via nätet än vad som erbjuds i butikerna. det är sällan jag hittar så bra frukt o grönt som jag önskar ute i butik.



impulsköpen minskar ju, och det kanske blir mer lönsamt... absolut värt att tänka på!

2009-04-24 @ 12:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0