Fredagsmys i parken o årets 1a solbränna

I fredags morse kom brudarna och kidsen hit.
Amy kom med lilla Tuva och Elias, vi hade en mysig frukost tillsammans



Sen vid halv elva kom Milla med lilla Lovisa och Olivia. Då gick vi till parken, efter många turor, med amningar, toalettbesök, påklädningar osv. Haha så glad jag är över att det inte var mina barn allesammans!

Vädert var verkligen UNDERBART, sjukt varmt! Men fy så skönt! Elias utsåg mig till förste lektant! Inte ens Amy fick gunga honom, var det någon så ropade han på mig =) Och han sa det också: Kim, jag tycker att du är bäst!

*stolt*



Här sover lilltjejerna, Tuva, Freja och lilla Lovisa


En glad Amy njöt av vårsolen!


Det gjorde jag med. I barärmat! Och vet ni? Jag brände mig på bröstet. Tre timmar i vårsolen... såg ut som ett stopptecken när vi kom hem. Försmak av vad sommaren har att bjuda på!

  

Olivia och Elias klättrade i ställningen och Freja hon gungade och skrattade =)

En riktigt skön dag. Som avslutades med lunch i falafel-kiosken. Och Freja åt sin första korv med bröd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint foto på dig :)

Kram anna

2009-04-05 @ 20:18:45
URL: http://flikky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0