Ett frö

Idag har jag sått ett frö. Ett frö av hopp och oro. Känslorna är många kring detta frö. Men detta frö kan vara min räddning. Räddning för vadå undrar ni?! Mig själv hehe det är inte så farligt som det låter. Och jag mår bra. Har bara min upp och nergångar. Just nu är det lite ner. Men på onsdag kan jag ha hittat lösningen. Återkommer med mer info om mitt frö. Tack Hanna för att du lyssnade innan idag. Du är guld värd. Ha det så bra allesammans idag. Jag sitter på bussen. Är påväg till stan och middag med mina systrar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åt ni middag på Elysee?

Min mamma var där i fredags och tyckte hon såg dig.

Kram

2009-04-27 @ 13:28:18
URL: http://flikky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0